7. Βιωματική Εμπειρία και Συμβολική Σκέψη
Σενάριο 3: Συμπλήρωση μιας online φόρμας για ραντεβού (π.χ. gov.gr ή e-ΕΦΚΑ)
Σκεφτείτε ότι κλείνετε ένα ραντεβού μέσω μιας δημόσιας υπηρεσίας.
Πώς θα θέλατε να είναι διαμορφωμένη η φόρμα;
Να υπάρχει αναδυόμενη αλφαβητική λίστα ενεργειών
Να δίνεται η δυνατότητα συμπλήρωσης με ηχητική εντολή
Να υπάρχει η δυνατότητα γρήγορης επιλογής ημερομηνίας και ώρας σε ραντεβού
Να εμφανίζεται μόνο η πραγματική διαθεσιμότητα
Άλλο