7. Βιωματική Εμπειρία και Συμβολική Σκέψη

Σενάριο 3: Συμπλήρωση μιας online φόρμας για ραντεβού (π.χ. gov.gr ή e-ΕΦΚΑ)

Σκεφτείτε ότι κλείνετε ένα ραντεβού μέσω μιας δημόσιας υπηρεσίας.

Πώς θα θέλατε να είναι διαμορφωμένη η φόρμα;

Να υπάρχει αναδυόμενη αλφαβητική λίστα ενεργειών   Να δίνεται η δυνατότητα συμπλήρωσης με ηχητική εντολή   Να υπάρχει η δυνατότητα γρήγορης επιλογής ημερομηνίας και ώρας σε ραντεβού   Να εμφανίζεται μόνο η πραγματική διαθεσιμότητα   Άλλο